Voor meer informatie bel: 085 0410 177 of stuur ons een email: [email protected]

U bent nu hier: Home / Software / Online / Marketing / Website laten maken Nijmegen

Website laten maken Nijmegen

Website laten maken in Nijmegen of omgeving van Nijmegen. Er bevinden zich diverse websitebouwers in Gemeente Nijmegen die gespecialiseerd zijn in het bouwen en ontwikkelen van websites. Deze kun je aan websites experts laten maken.

Sharing is caring

Webdesign Website laten maken Nijmegen-Websitexperts

Wil je een website laten maken in Nijmegen? Let dan even goed op! Wij zijn Websitexperts: een bedrijf dat dé oplossing heeft voor het krijgen van een professionele, conversiegerichte én responsive website zonder enorme kosten. Bij Websitexperts lease je namelijk jouw website. Ideaal voor startende o webdesign-website-laten-maken-nijmegen software-online-marketing...

Adres: Kerkenbos 1077 C, 6546 BB Nijmegen

...

Website laten maken in Nijmegen of omgeving van Nijmegen. Er bevinden zich diverse websitebouwers in Gemeente Nijmegen die gespecialiseerd zijn in het bouwen en ontwikkelen van websites. Deze kun je aan websites experts laten maken.
 

Website laten maken in Nijmegen

Als ondernemer in de gemeente Nijmegen wil je goed voor de dag komen, een goede presentatie van je bedrijf is belangrijk. Maar wat betekent dat nu eigenlijk “een goede presentatie”?

Webdesign Nijmegen

Ieder zichzelf respecterend bedrijf heeft een website, maar soms wordt onderschat hoe belangrijk die website eigenlijk is. Uiteraard is dat het geval als je online verkoopt, maar ook bedrijven of organisaties die diensten verlenen of niet online verkopen hebben een professionele website nodig. Want bedenk dat een potentiële klant vaak informatie op internet zal zoeken voordat deze al dan niet fysiek bij je bedrijf komt en koopt. Dit is dus de eerste indruk die de klant krijgt. Is de website amateuristisch, dan schat de klant het bedrijf ook als amateuristisch in, hoe professioneel het bedrijf ook moge zijn. Deze alinea begint met het kopje “webdesign Nijmegen”. Dat is niet voor niets: een professionele maker van websites hanteert een webdesign (het ontwerp van de website) dat professionaliteit uitstraalt.

Waaraan moet een goede website voldoen?

Een website moet zodanig zijn opgebouwd dat:
1. er bij de bezoeker interesse gewekt wordt. Is dat niet het geval, dan klikt de bezoeker snel weer weg van je website, op zoek naar een andere aanbieder;
2. het de klant gemakkelijk gemaakt wordt om te vinden wat hij zoekt. Moet hij talloze malen klikken voordat hij resultaat heeft, dan geeft hij het snel op.
3. de website goed laadt op een mobiele telefoon. Tegenwoordig wordt er namelijk meer op internet gesurft op de mobiele telefoon dan op de computer. Zorg daarom voor een goede website zodat je deze groep surfers niet misloopt.
Een goede maker van website neemt deze punten mee bij het design van de site.

Hoog in de zoekresultaten

Niet alleen bovenstaande voorwaarden zijn voldoende om de beoogde resultaten van je website te krijgen. Je kan nog zo’n mooie en functionele website hebben, deze moet wel gevonden worden door mensen die naar jouw producten of diensten op zoek zijn. En ook dat is iets waar een goed Online Marketing of een SEO Bureau uit Nijmegen je bij kan helpen. Hoe komen websites van bedrijven hoog in de zoekresultaten van Google? Er zijn technieken voor om dat te bereiken. Deze heten met een verzamelnaam: Search Engine Optimization (SEO). Kort samengevat houdt dit in dat het zoekgedrag van mensen min of meer voorspeld kan worden. Een professional voor het maken van websites is met de SEO-technieken bekend. Hij weet welke woorden (keywords) het meest gebruikt worden in zoekopdrachten en zal er voor zorgen dat deze woorden op de website terugkomen. Maar ook kunnen er teksten elders op internet geplaatst worden die er voor zorgen dat de website van jouw bedrijf vaker als zoekresultaat naar boven komt. En hoe vaker dat gebeurt, hoe meer de website van jouw onderneming naar boven zal schuiven in de zoekresultaten.

Meten is weten

Misschien is dit een dooddoener, maar ook bij websites geldt “meten is weten”. Er kan namelijk exact gemeten worden hoe vaak een bepaalde website op internet is aangeklikt, hoe vaak iemand weg klikt en hoe snel dit gebeurt, hoe lang iemand op je website blijft, maar ook van welke andere website of van welke zoekopdracht deze op je website is beland. Met het verzamelen en interpreteren van deze data kan bijgestuurd worden om betere resultaten te bereiken.

(Online) Marketing

Behalve een goede website, die ook nog eens goed gevonden wordt door zoekende surfers, zijn er nog andere manieren om bekendheid aan je bedrijf te geven. Een internetbedrijf heeft vaak ook marketingspecialisten in huis, die de kennis hebben om bedrijven op de kaart te zetten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan logo en huisstijl. Dit is vaak een ondergeschoven kindje. Men denkt: “als ik maar een logo heb, dan zit het wel goed.” Maar ook hier geldt dat amateurisme verkeerd kan uitpakken. Heb je bijvoorbeeld een fietswinkel in Nijmegen, een taxibedrijf, rijschool, verhuisbedrijf of wellicht een  schildersbedrijf, dan is een vrolijk en kleurrijk logo passend, maar zou je dit bijvoorbeeld ook gaan gebruiken voor een statig notariskantoor of een boekhoudkantoor? En als datzelfde notariskantoor in de huisstijl kiest voor een lettertype dat handgeschreven lijkt (omdat het zo mooi is), dan kost het de cliënt veel kruim om dat te lezen. Zelfs grote bedrijven maken soms fouten met de keuze van een logo, op internet zijn tal van voorbeelden te vinden. Vul bijvoorbeeld de zoekterm “logo Office of Government Commerce” in en je ziet al een kanjer van een misser die deze Britse overheidsinstantie handen vol geld heeft gekost. Nadat namelijk iemand het ontworpen logo een kwartslag draaide, kreeg dit logo een rare twist… De instantie had dit logo al overal op laten zetten en moest opnieuw een logo laten maken.

Je bedrijf profileren in de gemeente Nijmegen

Behalve bovengenoemde website, logo en huisstijl kan een internetbedrijf dat ook marketing in huis heeft, samen met jouw bedrijf kijken wat er nog meer voor mogelijkheden zijn om je te profileren in Nijmegen. Denk daarbij bijvoorbeeld aan:

• kledingbedrijf: een modeshow organiseren;
• notariskantoor: aanwezigheid op een huwelijksbeurs;
• verder kan ieder bedrijf wel een goed doel bedenken om donaties in geld of materialen te doen. De lokale sportvereniging bijvoorbeeld. Of een stichting voor een goed doel. Misschien is er een stichting waarvan het gebouw een verfbeurt kan gebruiken en kan jouw schildersbedrijf dat doen. Eventueel mag je daarna een bordje plaatsen met “geschilderd door…”;
• het organiseren van een loterij. Een foto in de krant met een blij gezicht van een winnaar is positieve reclame.

De investering waard

Wil je als ondernemer in Nijmegen een website laten maken, laat je dan niet in eerste instantie leiden door de prijs. Goedkoop kan duurkoop zijn als (potentiële) klanten afhaken op hun eerste indruk van een onprofessionele website. Het kan je dus echt klanten kosten! Daarentegen zorgt een goed opgezette website voor hogere omzet. Bovendien kan een goed internetbedrijf de bovengenoemde SEO-instrumenten inzetten voor een hoger zoekresultaat in Google. Op deze manier zul je jouw investering ruimschoots terugverdienen.

Last but not least – service!

Hoewel alles wat hierboven is genoemd uitermate belangrijk is om jouw bedrijf bij mensen in het vizier te krijgen, is en blijft het allerbelangrijkste uiteraard: service! Wanneer alle medewerkers van een bedrijf goede service verlenen, doet mond tot mond reclame de rest. En vergeet daarbij niet dat een negatieve ervaring van een klant negen maal vaker wordt gedeeld dan een positieve.